Deus Infletus



Κύριε!
Κύριε, Kύριε, Kύριε,
Κύριε,
Λύσε μου το γρίφο ετούτο:
Αν αγαπώ εσένα και τον Εχθρό Σου ταυτοχρόνως
Είναι διπλή ή μισή η καρδιά μου?



Η καρδιά μου είναι ότι είμαι.

Είμαι μεγαλύτερη απ’ όσο λέω, μικρότερη απ’ όσο φαίνομαι - και το αντίστροφο
Είμαι νεκρή μα ζωντανή - και το αντίστροφο
Είμαι η αρετή που πηγάζει από τ’ αμάρτημα - και το αντίστροφο
Είμαι εγώ που δεν έχω εαυτό και που δεν θα ‘χα εγώ αν είχα εαυτό - και το αντίστροφο
Είμαι ένα τίποτα μέσα στο παν - και το αντίστροφο
Είμαι ο θεός που μισήθηκε και ο αγαπημένος εκπεσών - και το αντίστροφο
Είμαι αυτό που είχε παρελθόν, έχει παρόν και θα έχει μέλλον - και το αντίστροφο
Είμαι η φλέβα με το ακίνητο αίμα, αλλά με αίμα ζεστό - και το αντίστροφο
Είμαι το διάδημα ενός δαίμονα, το υπόδημα ενός αγγέλου - και το αντίστροφο
Είμαι κάτι θνησιγενές που νεκραναστήθηκε - και το αντίστροφο
Είμαι η βαπτισμένη που δεν έχει όνομα - και το αντίστροφο
Είμαι το σκοτεινό φως - και το αντίστροφο
Είμαι ότι εξουσιάζει αλλά εξουσιάζεται - και το αντίστροφο
Είμαι η ορφανή με τους πολλούς πατέρες - και το αντίστροφο
Είμαι λιγότερο όμορφη απ’ όσο είμαι, περισσότερο απ’ όσο φαίνεται - και το αντίστροφο
Είμαι τέκνο χωρίς μητέρα - και το αντίστροφο
Είμαι αλλά δεν είμαι - και το αντίστροφο




Όλα αυτά που είμαι, είναι εναύσματα
Για να πιστεύω κάθε μέρα και σ’ ένα διαφορετικό θεό.
Πεθαίνοντας θα κερδίσω τον παράδεισο και τη κόλαση χιλιάδων.
Μα τόσα λίγα είναι τα χρόνια της θνητότητας για τις χίλιες ψυχές που θα μου χρειαστούν
Που φοβάμαι μήπως δεν προλάβω
Κι όταν φθάσω σιδηροδέσμια στο θρόνο μου, θα ‘μαι διαμελισμένη.




Υ.Γ.

«O God! if this indeed be all
that Life can show to me;
if on my aching brow may fall
no freshening dew from Thee,
if with no brighter light than this
the lamp of hope may glow,
and I may only dream of bliss,
and wake to weary woe...»

Anne Bronte (απόσπασμα)


διευκρύνηση:
Deus Infletus = (λατ.) Αθρήνητος Θεός
(deus, γεν. dei= ο θεός,
Infletus, μετ., in+ fletus (από το ρήμα fleo/ fleo, flevi, fletum, flere= κλαίω) = ο αθρήνητος, ο άκλαυτος)
-- όρος που επινοήθηκε επί τούτου, για τις ανάγκες μιας μεμψιμοιρίας....