Ακίκο Γιοσάνο, ποιήματα


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Για να τιμωρηθούν οι άνδρες
Για τις αμαρτίες τους
Πλάστηκα
Μ’ αυτά το καθάριο δέρμα
Μ’ αυτά τα μακριά, μαύρα μαλλιά

*



 
 
 
* 

Αίμα ή έρωτας;
Ολάκερη η άνοιξη
Σ’ αυτήν την παιώνια που με συντρίβει.
Πέφτει η νύχτα, είμαι μόνη,
Είμαι δίχως ένα ποίημα.

*

Τώρα
Που συλλογιέμαι του πάθους μου
Την ιστορία
Είμαι σαν έναν άνθρωπο τυφλό
Χωρίς φόβο για το σκοτάδι.

*

Έρχεται η μέρα που όρη θα σειστούν
Εγώ το λέω, κι όμως όλοι αμφιβάλλουν.
Μόνο για λίγο το βουνό κοιμόταν ∙
Στο παρελθόν, όλα κινούνταν μέσα σε φωτιές.
Μα κι αν ακόμα δεν πιστεύετε,
Άνθρωποί μου, δείτε τουλάχιστον αυτό:
Όλες οι γυναίκες που κοιμούνταν
Είν’ τώρα ξυπνητές
Και κινούνται.

*

Μετά το μπάνιο
Κοιτάζω στον καθρέφτη
Αυτό το σώμα
Ακόμα κάτι παραμένει
Χθες: αδιάβλητο χαμόγελο

*

Στης άνοιξης το παραθύρι
Το κορίτσι
Φωνάζει έναν έφηβο ιερέα
Να ξυπνήσει
Στο τσακ απέτρεψε τις σούτρες του
Από αυτής το ανήσυχο μανίκι.

*



 
 
 
 

Μτφρ. Α.Κ.