ΜΟΧΑΜΕΝΤ ΧΑΣΑΝ ΦΑΚΙ


"Ρωτώ: Εγώ, που τα έβαλα με την απελπισία, που
Υπέφερα μ’ έναν σωρό τρόπους, ζώντας ζωή
Δίχως να βρω ηδονή, ούτε χαρά
Ούτε θλίψη,
Εγώ, σαν τον πνιγμένο, τυραννιέμαι
Από τα κύματα. Βυθίζομαι στη σκοτεινή άβυσσο∙
Μα πάλι, έχοντας λυτρωθεί απ’ τα βάσανα, ρωτώ:
Στον παράδεισο θα πάω, ή στην κόλαση;"



Study of a Crow, Zainul Abedin, 1949



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Αν ήμουν υποχρεωμένος να επιλέξω, η ψυχή μου θα ήταν λιγότερο μόνη
Κι η θέλησή μου δεν θα ’χε καταρρακωθεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Γιατί να με νοιάζει η δόξα και τα φώτα της!
Η βουνοπλαγιά ίσως να είναι πιο χαρούμενη από την κορυφή,
Όπου θα μπορούσε κανείς να βρει ικανοποίηση – μα εγώ δεν έχω από δαύτη.
Ό,τι βλέπω μου προκαλεί ταραχή.
Πώς γίνεται ο φιλόδοξος άνθρωπος να μετανιώνει τη μακρά του αγρύπνια
Ενώ εκείνος που έχει ικανοποιηθεί να είναι ευχαριστημένος με τον ύπνο του;"


 
Μτφρ. Α.Κ.